Blog

DURAKLAMANIN GÜCÜNÜ NASIL UYGULARSINIZ?

DURAKLAMANIN GÜCÜNÜ NASIL UYGULARSINIZ?

23 Sep, 2016
By TTI Success Insights

Sessizliğin sadeliğini kullandığınız zaman neler kazanırsınız?

En son ne zaman bir konuşmada gerçekten duyulduğunuzu hissettiniz? Dinleyicinin durakladığını ve ağzınızdan çıkan her kelimeyi özümsediğini? Ve varlığınızın onların çözeltisinde basit ama etkili bir katalizor olduğunu hissettiniz? Ama sesleri susturup gerçekten nasıl dinlersiniz? Duraklamanın gücünü nasıl uygularsınız?

Geçenlerde, Raleigh Danışmanlık Grubu’nun kurucusu ve başkanı George Alwon ile konuşma şerefine nail oldum.

Goerge’a, insan odaklı sektörümüzde uzun süre kalmasının ve başarılı olmasının sırrını sordum. Bana, uzun süreli başarısının direkt olarak olağanüstü dinleme yeteneği olduğunu hisettiğini söyledi.

Ayrıca, müşterilerinin ihtiyaçlarını dinlediği esnada, egosunu bilerek dizginlediğini ve alçakgönüllü olduğunu da ekledi (Bana göre, George’un başarısının bir kısmı da doğası gereği gerçekten alçakgönüllü olması).

George benimle, her gün Sessizliğin Sadeliğini ve Duraklamanın Gücünü çalıştığını paylaştı.

Müşterilerinizin Sorunlarını Çözerken Duraklayın

Müşterilerimizi destekleme görevimizi yaparken kaç defa problem çözme modumuza daldık ve dehamız hızla ortadan kayboldu? Goerge bena tekrardan değerli Duraklamanın Gücünü hatırlattı.

İnsanlara, kendilerine en uygun çözümü bulmaları için bir boşluk yaratmaktan daha güzel bir hediye verilebilir mi?

Belki de müşterilerimizin arzuladığı şey onlara koşulsuz önem vermemizdir. Gerçekten dinlediğinizde, bir müşterinin tek ihtiyaç duyduğu şeyin, kendini güvende hissettikten sonra, sizinle açık olmak istediği olduğunu keşfetmeniz sizi şaşırtabilir.

Aslına bakarsanız, hepimiz öyle ya da böyle birer danışmanız. Müşterilerimiz için ayrıca bir lider olarak da sayılabiliriz. Hizmetkar Liderlik felsefesi, bizi iş kişisel hayat mutluluğuna ve hepimizin hayalini kurduğu başarıya hızla ulaştıracak şeydir. Bu felsefeyi beyinlerimize yerleştirdiğimizde, müşterilerimiz onlara hizmet etmek istediğimizi ve önceliğin onlarda olduğun mutlaka fark edeceklerdir. Bu felsefe hem bizim hem da başkalarının hayatını zenginleştirecektir. Ayrıca bu felsefe daha iyi ve daha güçlü kuruluşlar inşa eder ve sonuç olarak daha adil ve daha empatik bir dünya ortaya çıkarır.

Dinlemek hem bizim geliştirebileceğimiz bir beceri, hem de gerçek hizmetle ilgili bir beyin yapısıdır. Bana değerli Duraklamanın Gücünü tekrardan hatırlattığın için teşekkür ederim George.

YORUMLAR

Henüz yorum yok, ilk olun!

YORUMUNUZU YAZIN

BLOG KATEGORİLERİ

ÖNCEKİ BLOG YAZILARI

LİDERLER İÇİN 3 TÜYO: GERİ BİLDİRİMLERİNİZİ NASIL GELİŞTİRİRSİNİZ?

LİDERLER İÇİN 3 TÜYO: GERİ BİLDİRİMLERİNİZİ NASIL GELİŞTİRİRSİNİZ?

16 Nov, 2016

En son ne zaman bir çalışanınıza yapıcı bir geribildirim verdiniz? Hiç onlara...

Devamını oku

PROFESYONEL BİR BİYOGRAFİ YAZMANIZ GEREKİYOR, PEKİ ŞİMDİ NOLCAK?

PROFESYONEL BİR BİYOGRAFİ YAZMANIZ GEREKİYOR, PEKİ ŞİMDİ NOLCAK?

08 Nov, 2016

Sizi ve Sunumunuzu Satan Bir Konuşmacı Biyografisi Nasıl Yazarsınız? Bir profesyonel...

Devamını oku

ZEKİ ÇALIŞANIN İŞLERİ ERTELEME KILAVUZU

ZEKİ ÇALIŞANIN İŞLERİ ERTELEME KILAVUZU

31 Oct, 2016

Ah, iş erteleme. En son ne zaman iş yerinizde iş ertelediğinizi hatırlıyor...

Devamını oku

ANLAMLI İLETİŞİM İLE KÜLTÜR VE KAZANÇ OLUŞTURUN

ANLAMLI İLETİŞİM İLE KÜLTÜR VE KAZANÇ OLUŞTURUN

26 Oct, 2016

Sizi Neyin Motive Ettiğini Bilmek Nasıl İletişimi Geliştirir? İş yerinden biriyle...

Devamını oku

İŞ YERİNDE BİLİNÇSİZ ÖNYARGIYI YENMEK İÇİN 6 STRATEJİ

İŞ YERİNDE BİLİNÇSİZ ÖNYARGIYI YENMEK İÇİN 6 STRATEJİ

24 Oct, 2016

Kurum liderlerine iş yerindeki bilinçsiz önyargının etkilerinin farkında olmaları...

Devamını oku