Blog

ANLAMLI İLETİŞİM İLE KÜLTÜR VE KAZANÇ OLUŞTURUN

ANLAMLI İLETİŞİM İLE KÜLTÜR VE KAZANÇ OLUŞTURUN

26 Oct, 2016
By TTI Success Insights

Sizi Neyin Motive Ettiğini Bilmek Nasıl İletişimi Geliştirir?

İş yerinden biriyle en son ne zaman anlamlı bir konuşma yaptığınızı düşünün. Masadan konu ya da proje hakkında iyi hissederek mi kalktınız? Bu iyi ruh haliniz size başka şeyleri de başarabileceğiniz hissini verdi mi? Eminim konuşmadan sonra konuştuğunuz kişi de sizin mutluluğunuzu hissetmiştir, ve onun da böyle hissetmesi tekrar anlamlı konuşmalar yapmanızı sağlamıştır.

Şimdi de, iş yerinde yaptığınız konuşmalardan pek de iyi gitmeyen bir tanesini aklınıza getirin. Kiminleydi? Keyfiniz kaçmış mıydı? Kendinizi duyulmamış, yanlın anlaşılmış hatta saygı duyulmamış hissetmiş miydiniz? Konuşmadan sonra işine odaklanmakta zorlanmış mıydınız? Sizce konuştuğunuz bir sonraki kişi bir derdiniz olduğunu ya da işten kopmuş olduğunuzu hissetmiş miydi?

Tüm kurumu etkileyebilir. Konunun nereye gittiğini görüyor musunuz? İyi ya da kötü, sadece bir konuşma dalga etkisi yaratak tüm kurumu etkileyebilir. Morali, iş bağlılığını ve verimliliği etkiler. Kötü iletişim projelerin başarısızlığa uğramasının başlıca nedenlerinden biridir. Bu dalga etkisinin şirketin ana hedefini nasıl etkileyebileceğini gözünüzde canlandırabilirsiniz.

Aktif olarak işlerine bağlı olmayan çalışanlar A.B.D’ne verimlilik kaybı olarak yılda 450 ila 550 milyar dolar zarar vermektedirler.

Kaynak: 2014 Gallup State of the American Workforce

İşe bağlı olmayan çalışanların başlıca göstergesi liderler ve çalışanlar arasında yanlış ya da eksik iletişimdir. Neden işe bağlı olmadıkları sorulduğunda, çalışanlar neden olarak yöneticilerinin onlarla hiç iletişim kurmadığını, kötü iletişim kurduğunu ya da uygun olmayan bir şekilde iletişim kurduğunu söylemişlerdir.

Yakın zamanda, size Anlamlı İletişim ile Kültürünüzü Sağlamlaştırmanızda ve Kazancınızı Arttırmanızda yardımcı olabilecek bir webinar düzenledik. Bu webinarda Adam Wong sizlere; tatsız olayları bertaraf eden, köprüler kuran ve iş bitiren pozitif konuşmalar yapmaya teşvik edecek üç adımlı bir süreç sunmaktadır.

Adam ayrıca iki ayrı insanı neyin motive ettiği konusundaki farklılıkları gösteren bir karşılaştırma raporu da paylaşmaktadır. Bunun yanı sıra, hem iş yerinizde hem sosyal hayatınızda anlamlı konuşmalar yapabilmeniz için kullanmanız ya da kaçınmanız gereken kelimeleri içeren bir kontrol listesi göstermektedir.

İletişimi ve verimliliği arttırmak için, TTI SI’ın 12 İtici Gü箑ünün her birimizi neyin motive ettiğini nasıl benzersiz bir şekilde tam olarak belirlediğini ve bu bilgiyi temel itici güçlerini kullanan birey ve takımların gücünden faydalanmak için nasıl kullandığını keşfetmek için tıklayınız.

YORUMLAR

Henüz yorum yok, ilk olun!

YORUMUNUZU YAZIN

BLOG KATEGORİLERİ

ÖNCEKİ BLOG YAZILARI

LİDERLER İÇİN 3 TÜYO: GERİ BİLDİRİMLERİNİZİ NASIL GELİŞTİRİRSİNİZ?

LİDERLER İÇİN 3 TÜYO: GERİ BİLDİRİMLERİNİZİ NASIL GELİŞTİRİRSİNİZ?

16 Nov, 2016

En son ne zaman bir çalışanınıza yapıcı bir geribildirim verdiniz? Hiç onlara...

Devamını oku

PROFESYONEL BİR BİYOGRAFİ YAZMANIZ GEREKİYOR, PEKİ ŞİMDİ NOLCAK?

PROFESYONEL BİR BİYOGRAFİ YAZMANIZ GEREKİYOR, PEKİ ŞİMDİ NOLCAK?

08 Nov, 2016

Sizi ve Sunumunuzu Satan Bir Konuşmacı Biyografisi Nasıl Yazarsınız? Bir profesyonel...

Devamını oku

ZEKİ ÇALIŞANIN İŞLERİ ERTELEME KILAVUZU

ZEKİ ÇALIŞANIN İŞLERİ ERTELEME KILAVUZU

31 Oct, 2016

Ah, iş erteleme. En son ne zaman iş yerinizde iş ertelediğinizi hatırlıyor...

Devamını oku

ANLAMLI İLETİŞİM İLE KÜLTÜR VE KAZANÇ OLUŞTURUN

ANLAMLI İLETİŞİM İLE KÜLTÜR VE KAZANÇ OLUŞTURUN

26 Oct, 2016

Sizi Neyin Motive Ettiğini Bilmek Nasıl İletişimi Geliştirir? İş yerinden biriyle...

Devamını oku

İŞ YERİNDE BİLİNÇSİZ ÖNYARGIYI YENMEK İÇİN 6 STRATEJİ

İŞ YERİNDE BİLİNÇSİZ ÖNYARGIYI YENMEK İÇİN 6 STRATEJİ

24 Oct, 2016

Kurum liderlerine iş yerindeki bilinçsiz önyargının etkilerinin farkında olmaları...

Devamını oku